KARBONHİDRAT REJİMİ - 1

Hedef kilo : 7 günde ortalama 2 kilo
Hedef kalori : 1300 Kcal




Yiyerek kilo verebileceğiniz bu rejimde karbonhidrat alımı sınırlı tutuluyor. Şekerden ve yağdan kaçınacağınız bir rejim. 7 gün uygulanabilir.

Günlük Menüler

1. GünSabah: 1/2 bardak greyfurt suyu, çay, kahve (şekersiz), 1 tost, 20 gr tereyağ.
Öğle: 1 porsiyon et suyu, 1 porsiyon bonfile, garnitür sebze, 1 elma
Akşam: 1 kadeh rakı, 6 haşlanmış karides, ½ piliç ızgara, 1 söğüş domates.

2. GünSabah: Çay, şekersiz kahve, 1 yumurta rafadan, 1 tost, 20 gr tereyağ.
Öğle: 1/2 kadeh Martini olry, 1 porsiyon balık ızgara, 1 porsiyon karışık salata, 1 kola veya gazoz, 1 sade kahve.
Akşam: 1 kadeh rakı, 50 gr balık yumurta, 1 porsiyon karışık et (ızgara), 1 porsiyon çilek şanti

3. GünSabah: 1/2 bardak portakal suyu, 1 sade kahve, 1 tost, 50 gram beyaz peynir.
Öğle: 1 porsiyon domates çorba, 1 porsiyon sebzeli kuşbaşı, 1 porsiyon salata karışık, 1 sade kahve.
Akşam: 1 porsiyon et suyu, 1 porsiyon balık ızgara, 1 söğüş domates.

4. GünSabah: Çay-kahve sade, 1 katı yumurta, 10 yeşil zeytin.
Öğle: 1/4 kadeh beyaz şarap (sek), 1 porsiyon döner (sade), 1 porsiyon yoğurt, 1 portakal.
Akşam: 1 porsiyon levrek tava, 1 yemek kaşığı mayonez, 4 yaprak marul, 1 sade kahve.

5. GünSabah: Çay-kahve sade, 1 yumurta rafadan, 1 tost, 20 gr tereyağ, 50 gr peynir
Öğle: 1 porsiyon kuzu eti ızgara, 1 porsiyon ıspanak püre, 1 porsiyon salata karışık, 1/2 bardak ayran
Akşam: 1 kadeh rakı, 1 adet midye dolma, 50 gram beyaz peynir, 1 salatalık, 1 porsiyon şiş ızgara

6. GünSabah: Kahve-çay sade, 1 tost, 20 gram tereyağ, 50 gram kaşar peynir
Öğle: 1 kadeh viski, 10 adet kuru badem, 1 porsiyon karışık et ızgara, garnitür sebze, 1 büyük dilim karpuz
Akşam: 2 kadeh rakı, 50 gram balık yumurtası, 1 porsiyon karides kokteyl, 1 porsiyon trança şiş, 1 porsiyon salata karışık, 1 sade kahve


7. GünSabah: 1/2 bardak greyfurt suyu, 1 sade kahve.
Öğle: 1 porsiyon et suyu, 1/2 porsiyon piliç ızgara, 1 orta boy armut.
Akşam: 2 yumurta omlet, 1 karışık salata, 250 gram yoğurt

Önemli Uyarı : Doktorunuza danışmadan diyete başlamayınız! www.diyetuzmani.com